AL-FATIHAH

Assalamualaikum.
27 Disember 1961 - 04 November2011
Abah kekuatan aku!
Perginya seorang ayah yang penyayang dan bertanggugjawab telah melemahkan semangat dan kekuatan  hidup aku tapi aku tahu aku boleh kuat macam abah.
Tanggal 04 November 2011 telah menjadi hari yang gelap buat aku.

Pukul 4 mama dapat panggilan dari hospital, nurse suruh mama datang hospital sebab nak suruh sign surat untuk sahkan abah kena tebuk kepala nak masukkan tiub buang cecair dalam kepala.
Pagi tu mama pergi hospital, lepas siap doktor buang cecair dalam kepala mama balik sebab masa tu Uncle yang bawak pergi hospital.
Aku memang rasa tak sedap hati sangat sejak dua tiga hari dalam minggu tu.
Ada sekali tu mama balik hospital mama kata abah takde pergerakan macam biasa, mata pun tak bukak besar macam sebelum ni. Hmmmmmmmmmmmm :'|
Pukul 8 setengah nurse call suruh datang hospital dengan segera, mama pun ajak kawan abah pergi sebab dah takde transport nak pergi hospital. Traffic jam masa dalam perjalanan. Dalam kereta doktor call bagitahu abah dah takde. Ya Allah! Aku dekat rumah tengah melayan mimpi, Aku tak tahu abah dah takde :'(((((((((
Tiba tiba telefon rumah bunyi, Myra angkat then dia menangis. Jantung aku berdebar debar! Tak tentu arah! Aku tanya Myra apa jadi, dia pun jawab abah dah takde. Ya Allah! Aku tak sempat jumpa abah buat kali terakhir. Air mata turun laju laju! Jantung ni rasa macam nak tercabut, nak menjerit sekuat kuat!
Hati ni macam dah jatuh dekat lantai! Pagi tu aku lemah lepas dapat tahu abah dah takde.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :'|
Abah, nanti kita jumpa dekat sana tau. Ain pun pergi sana jugak nanti. 
Ain sayang abah.
Ain teruskan hidup ni, Ain nak jadi anak abah yang paling kuat! Kuat macam abah.
ImissyouDad.